Siste dagen :(

Nå har jeg vært her i to uker og jeg må innrømme at vi har hatt det helt fantastisk! Værtet har vært fantastisk, folkene har vært fantastiske og japanerne har vært fantastiske! I går mistet vi en telefon på stranden, og den ble levert på Outrigger Hotel. Så da har vi erfart at folkene her er ærlige også. Prisene her er ganske stive, men allikevel billigere enn hjemme i Norge. Jeg hadde råd til å spise hummer til lunsj og allikevel koste på meg en ananasdrink! Mitt inntrykk er at studentene har det superkult her, de snakker flytende amerikansk, og at et halvår på Hawaii er helt greit!

Nå gleder vi oss til 27 timer på reise hjem til kald og mørk høst i Norge…

Hummer til lunsj!

Den smakte ikke anus!

Om EF Norge

EF Education First er verdens største leverandør av språkreiser, språkkurs, akademiske programmer og kulturell utveksling. EF har siden 1965 sendt folk i alderen 10 - 80 år på språkkurs over hele verden, og vi skreddersyr språkkurs fra 2 uker og oppover i engelsk, fransk, tysk, spansk eller mandarin. I dag har vi skoler på over 40 destinasjoner, og tilbyr utveksling på videregående nivå over hele verden. Vi tilbyr også akademisk rettede studier og kan være din vei til prestisjefylte universiteter. Ta kontakt i dag for en uforpliktende prat, og bli en del av EFs fantastiske verden!
Dette innlegget ble publisert i EF Språkkurs i Utlandet. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar